Maybe Someday

Autor: Colleen Hooverová
Originální název: Maybe Someday
Knižní série: Maybe series                     
Žánr: YA (Young Adult), román
Nakladatelství: Atria Books (En) 

Anotace
Dvaadvacetiletá Sydney má skvělý život: Chodí na vysokou, má stálou práci, je zamilovaná do svého úžasného kluka, Huntera, a bydlí s nejlepší kamarádkou Tori. 
Sydney začne být uchvácena Ridgem, svým tajemným sousedem. Nedokáže z něho spustit oči ani přestat poslouchat s jakou vášní hraje každý večer na balkoně na kytaru. A je tu taky navíc něco, co Sydney ani Ridge nedokážou ignorovat. Když nastane jejich nevyhnutelné setkání, brzo zjistí, že se potřebují víc, než si myslí. 
Originální hudbu vytvořenou pro Maybe Someday hudebníkem Griffinem Petersonem můžete najít na webové stránce uvedené v knize.

 Hodnocení knihy:                 Hodnocení obálky:
"Great. I'm crying now. I'm a purseless, crying, violent, homeless girl. 
And as much as I don't want to admit it, I think I might also be heartbroken."

Možná jednou. Maybe Someday je další napínavou romantikou od Colleen Hooverové. Jestli máte právě chuť na zakázanou lásku s hudebním tématem, tak hurá do ní! Tahle kniha má velký potenciál. Zaručuji vám, že zvrat na začátku příběhu vám vyrazí dech a zamiluje si všechny pohodové písničky. Maybe Someday je ideální romantická oddechovka u které si možná pobrečíte.  

Just promise me one thing. 
Promise me you will never be a Hunter, and I will never, ever be a Tori. 

Sydney si právě prochází ošklivým rozchodem. Když ji střechu nad hlavou nabídne Ridge, onen soused s úžasným hudebním talentem, nezbývá ji nic jiného, než vděčně přijmout jeho nabídku a zůstat jako spolubydlící. Sydney pomáhá Ridgeovi skládat písničky, ale vášeň pro hudbu se pomalu začíná stávat něčím víc.

 

I was jealous.
I was having thoughts and feelings I knew I shouldn't  be having, 
and it was scaring the shit out of me.

Ridge si ještě donedávna myslel, že jeho naplánovanou budoucnost nemůže nic ohrozit. Má přece dokonalou přítelkyni, kterou miluje a v žádném případě by neudělal nic, čím by jejich vztah ohrozil. To bylo ale do té doby, než dostal textařský blok a u jeho prahu se objevila Sydney.

He doesn't want to feel like this. I don't want him to feel like this.
What the hell am I doing to him?

Srdcervoucí romantika. Tak bych asi popsala Maybe Someday. Knížka mi totiž několikrát úspěšně zlomila srdce na miliardu kousků. Příběh je napsaný z pohledů Ridge a Sydney. Nevím, jak se to autorce tak dokonale povedlo, že jsem se s postavami sžila víc, než bych chtěla. Doslova jsem se stala Ridgem a Sydney a trpěla s nimi zakázanou lásku. Celá ironie příběhu je v tom, že Sydney právě takový vztah odsuzuje a snaží se mu vyvarovat. Je to ironie osudu.

Nějak jsem se nedokázala shodnout, jestli hlavní hrdiny mám nebo nemám ráda. Asi obojí. Na jednu stranu je zbožňuji a na druhou mi lezou krkem. Měla jsem chuť jim říct, ať se vzpamatují. Pořád jenom vzdychají a bojují se svými city. To by ještě člověk pochopil, ale oni i když mají tu možnost spolu být, tak na to kašlou. Někdy mi připadali reální a někdy zase moc sladcí. No hlavně Ridge. Proč jsou všichni kluci v románech tak přehnaně oddaní pro větší dobro? 

 

Knížka se mi moc líbila, ale jedna věc mi na ní přesto vadila. Konec byl zbytečně natahovaný. Poslední část bych úplně vyškrtala a zrychlila děj. Pořád to bylo v duchu: Budeme spolu... Jednou.. Možná..
Obrovské plus celé knihy je soundtrack. Griffin Peterson má opravdu božský hlas! Celý soundtrack příběh oživuje a za tento nápad musím autorku vážně pochválit. Odkaz můžete najít ZDE!

SHARE

Unknown

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 komentářů:

  1. Na tuto knihu se teprve chystám, ale moc se na ni těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se ti bude líbit! Budu zvědavá na recenzi ;)

      Vymazat
  2. Výborná recenze! A strašně vás obdivuju, jak všichni čtete v angličtině :) Já jsem sice v anglině dobrá a jsem schopná sledovat filmy nebo seriály v originálním znění bez titulků, ale na knížku jsem si ještě netroufla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Pokud zvládáš filmy a seriály, tak se klidně můžeš pustit i do knihy. Hlavně pomalu, nespěchat a občas si vzít na pomoc Google nebo slovník ;)

      Vymazat
  3. No, já Colleen Hoover ještě nečetla, ale určitě se k jejím knihám díky YOLI také jednou dostanu. Bohužel v AJ bych knihu asi nepřelouskala, ale jednou se o to určitě pokusím. :)
    Hezká recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Colleen píše skvělé romantiky. Doporučuji začít s Život jedna báseň a pak se vrhnout na Bez naděje ;)

      Vymazat
  4. Moc pěkná recenze :) Na tuhle knížku se teprve chystám, ale jsem na ni opravdu zvědavá, protože skoro všichni si ji nemůžou vynachválit :)

    OdpovědětVymazat

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.