Problémy knihomolů: Více knih najednou


Máte rozečtených více knih najednou? 
Taky se vám z toho už pletou jména postav a nevíte jak přesně začal děj té předchozí knihy?
Snažíte si vzpomenout ale marně?
Ano?
Tak to je skleróza knihomolů!

Taky se mi občas stane, že rozečtu jednu knihu a když mě děj začne nudit.. hup na druhou!
No a když se potom vrátím k té původní jsem celá zmatená kde že jsem se to ocitla. 
To jsem polovinu knihy prospala? Nebo jsem tomu jen nevěnovala pozornost? 

(Upřímně, myslím že uvnitř mé hlavy žijí skřítci co tajně kradou myšlenky..)

TOHLE JE PROBLÉM KNIHOMOLŮ!
Diagnóza DOKTORA KNIHY:
KNIHOSKLERÓZA

Máte stejný nebo podobný problém?

DOKTOR KNIHA DOPORUČUJE: ZAPISUJTE!!
Zapište si třeba hlavní vztahy postav v knize a poslední nebo hlavní děj pár kapitol nazpátek. 
Tak  může být vaší knihoskleróze zabráněno! 

10/10 KNIHOMOLŮ TOHLE DOPORUČUJE!

SHARE

Unknown

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentářů:

Okomentovat

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.