Winter TAG

 Tento tag jsem našla na slovenském blogu a moc se mi líbí!


Kterou knihu by sis nedovedla představit v zimě?
Nevím.. Mě by nevadilo přidat do knížek trochu sněhu.
 Moc zimních knížek totiž není. Teď mě napadá... 
Proč se vlastně romány neodehrávají v létě a ne v zimě? :D

Kniha, která se odehrává v zimě?
NARNIE! Lev, čarodějnice a skříň. Moje oblíbená!
A ještě Harry Potter. Bradavické Vánoce jsou nejlepší!

Nejzimnější obálka?
Lev, čarodějnice a skříň.

Jaká je tvoje nejoblíbenější Vánoční (zimní) pohádka?
 Z knih: Mám moc ráda pohádku Sněhová královna od Hanse Christiana Andersena. 
(Ne, nemyslím Frozen!)
Z filmů: Popelka! Sám doma. Jinak se taky ráda dívám na nové české pohádky.

Kterou knihu by sis četla na Vánoce někde v teple krbu?
Už nějakou dobu mám rozečtený Sofiin svět. Baví mě filosoficky uvažovat...
Doma krb nemáme, ale mě stačí i vytopená místnost ;)

Kniha kterou si dostala na Vánoce?
Minulý rok jsem jich moc nedostala. Zato ale jsem měla parádní čtečku.
No, vydržela mi skoro rok, ale pak se zbláznila. Velká škoda...

Jakou knihu si přeješ na Vánoce?
Solitaire! Už ji mám od Ježíška slíbenou ;)

V jakém knižním příběhu (městě, světě) by si chtěla prožít zimní svátky?
 Harry Potter, Bradavice!
Spoustu jídla, duchové, kouzelný strop ze kterého sněží.... Myslím, že není co dodávat!


No a taky bych si přála potkat Hagrida ;)

SHARE

Unknown

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 komentářů:

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.