Letem obálkovým světem #6


Toto meme je z dílny Shax. Cílem je zveřejnit obálky knih, které Vás zaujaly.

 

 

Tak co? Zaujala nějaká?


SHARE

Ella Knihomolka

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 komentářů:

  1. Ano zaujala. Poslední You Are My Only. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se hodně líbí On the Fringe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se tedy líbí úplně všechny ! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se taky líbí všechny, ale ty první dvě jsou opravdu úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mne sa páči tá druhá a posledná je najkrajšia :))

    Zonia's Book World

    OdpovědětVymazat
  6. On the Fringe sa mi páči najviac, ale nejak som o nej ešte ani nepočula :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.