Shirtinator


Určitě jste už slyšeli o této úžasné stránce, kde si můžete vyrobit vlastní tričko.


Díky několika článkům jsem se dozvěděla o probíhající akci „Tričko pro blogera“. A protože jsem kreativní člověk, nezbývalo mi nic jiného, než po jejich spolupráci skočit a taky si to vyzkoušet. Výroba trička na stránkách Shirtinatoru je opravdu snadná. Nejdřív si vyberete vyhovující střih, případně barvu
 a následně pak motiv. Nakonec zbývá jen uložit hotové tričko a objednat!


Musím říct, že opravdu bylo z čeho vybírat. Kromě aktuálních motivů hokeje (Fandíme Česku!!), najdete
 i vtipné slogany a barevné potisky. Dlouho jsem se rozhodovala, jestli nezkusit i nějaký vlastní motiv. Finálně se mi ale zalíbil jeden shirtinatorský obrázek natolik, že moje volba byla jasná. Teď asi zklamu ty, kteří si mysleli, že si doopravdy nechávám vyrobit hokejové tričko. Ne (hokeji ale fandím!). Jestli se Vám líbí, můžete si ho udělat samy!


Výroba vlastního tričko mě moc bavila. 
Jsem zvědavá, jak finální výrobek bude vypadat a zdalipak mi bude i slušet. Teď nezbývá nic jiného než čekat.

SHARE

Unknown

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 komentářů:

  1. Tak ses taky zapojila, jo? Super! Moc se těším na tričko! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tvůj článek mě taky inspiroval. Těším se jak bude vypadat v reálu!

      Vymazat
  2. Také jsem se rozhodla po vytvoření vlastního trička. A musím říct, že s výrobkem jsem naprosto spokojená. Jeho kvalita je opravdu úžasná :) Jsem zvědavá na vizáž tvého trička :)

    OdpovědětVymazat
  3. super, pekne tricko. mne sa z hokejovych trickej najviac paci este takyto styl s nasim jagrom :) https://www.vyrobsitricko.cz/produkt/jagr-s-master/

    OdpovědětVymazat

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.