Obětuj knihu TAG


Zdraví vás Ella!
Tento TAG jsem náhodou našla na jednom blogu a rozhodla se ho vyplnit. Je úžasně kreativní a hodně jsem se u něho nasmála. Najdete v něm zombíky, déšť, profesora literatury a Dobu ledovou. Věřte mi, máte se na co těšit! Obětuj knihu TAG vytvořila Kacennnka a Mona

Scénář č. 1: ÚTOK ZOMBIE
Právě si v knihkupectví, když se všude kolem tebe začnou vynořovat zombíci. Všichni zákazníci jsou uvězněni mezi stohy knih a nemají žádnou šanci na útěk. Ty jsi už zatlačený/á v rohu a vnímáš jen pach shnilého masa a šouravé kroky mrtvol. Panikaříš a dělí tě jen krůček od toho, aby ses skácel k zemi a udělal ze sebe večeři, když se najednou ozve hlas manažera obchodu, který ti dodá naději. Vojáci totiž zjistili, že zombie nesnáší přehodnocené knihy! Ty se okamžitě rozjedeš mezi regály a kličkujíc mezi hnijícími těly hledáš knihu, kterou všichni milují, ale ty ji jednoduše nemůžeš vystát. 

Jakou knihu vezmeš a omlátíš ji překvapenému zombíkovi o hlavu?

Obětuji: 
Delirium (Lauren Oliver)

Proč: 
Vůbec nechápu proč je celá série tolik čtená. První díl mě moc nezaujal. Do zbytku jsem se radši ani nepustila. Děj se pomalu vleče, v knize je spoustu zbytečných detailů a až na konec se tam nic moc neděje.


Scénář č. 2: ŠÍLENÝ LIJÁK

Právě jsi vyšel/a z kadeřnictví se svým vysněným účesem. Procházíš se po ulici, necháváš lidí zírat na své dokonalé vlasy, když v tom začne pršet. Jenže to není jen dubnový deštík. Je to obrovský liják, jaký svět ještě neviděl. Z nebe se snáší litry vody a jediné na co myslíš, je tvůj nový účes, který tě stál celou výplatu. 

Jaké pokračování knihy obětuješ a použiješ jako deštník?



Obětuji: 
Rezistence, Aliance alias zbytek Divergentní série
(Veronica Roth)

Proč: 
Zkazila ji. Úplně ji zkazila. První díl jsem si šíleně zamilovala. Celá kniha Divergence je dokonalá. Jenže pak přišel druhý a třetí díl a to byl konec. Upřímně nevím, který z nich je horší (asi Rezistence...tam jen utíkají). Úplně jsem si rvala vlasy. Sice jsem celou sérii dočetla, ale úplně mě psychicky zničila. Jak mi to mohla autorka udělat?  A nejen mě, ale i Čtyřkovi a Tris. Měl by to být zločin. Zničit sérii i postavy... konec... 




Scénář č. 3: ŠÍLENÁ HODINA S PROFESOREM

Jsi na hodině literatury a profesor se rozplývá nad jednou známou klasickou knihou. "Tato kniha zcela změnila světovou literaturu!" prohlašuje a vyzdvihuje knihu do nebes. Tebe to ale vůbec nebere. Nejen, že se toto vychloubání nedá poslouchat, ale ty s ním ani za mák nesouhlasíš. Protože máš vlastní zkušenosti. 

Jakou klasickou knihu by si hodil/a po svém profesorovi a rozkřičel/a se na celou třídu o tom, jak tato kniha nestojí za nic?


Obětuji: 
Epos o Gilgamešovi

Proč: 
Vím, že je to povinná četba, ale čte se to příšerně. Vzdala jsem to po dvou stranách s tím, že děj znám ze školy, tak je to stejně zbytečné. Vůbec mě to nebavilo a přišlo mi to o ničem. Po těch dvou stranách o tom jak si bohyně "sedala" a "ochočovala" Enkidu jsem knížku zavřela a vrátila do knihovny. Snad nikdy více...


Scénář č. 4: DOBA LEDOVÁ
Užíváš si skvělé odpoledne v knihovně. Procházíš se mezi stohy knih a všude se vznáší ta dokonalá vůně papíru potištěného slovy. Když najednou BUM! 

Celá země je pokryta vrstvami sněhu a nikde není nic jiného než ledová pustina. Teploty nezastavitelně klesají a tvůj dech ti mrzne u pusy. Najednou zjišťuješ, že tvou jedinou možností je začít pálit knihy. 

Jakou svou nejneoblíbenější knihu by si spálil/a jako první a vůbec by ti nebylo líto, že se změnila v hromádku popela?



Obětuji: 
Všechny knihy o Pán prstenů

Proč: 
Jsem na ně alergická. To přiznávám. Bohužel mě Tolkien stejně neokouzlil. První díl jsem aspoň zvládla jako audioknihu a nic mi to nedalo. Neříkám, že jeho knihy jsou úplně špatné ale neberou mě. Asi by mi bylo jedno kdyby lehly popelem. 

Doufám, že se vám TAG líbil! Pokud chcete, určitě se zapojte!
SHARE

Unknown

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 komentářů:

  1. Krásně zpracovaný článek. I obsahově i vzhledově :) Ty doplňující gify jsou opravdu krásné a opravdu se do článku hodí :) Však já sama, nevím, jaké knihy bych obětovala, přece jen jsou to K.N.I.H.Y. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Jak se znám, tak bych jich v případě ohrožení sbalila co nejvíce :D Možná dokonce všechny...

      Vymazat
  2. Ami: Skvělý Tag! Už jsem ho u pár lidí viděla, ale zatím nevyplnila :)
    Tvůj článek a výběr mě pobavil!
    Ještě jednou - hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :D Určitě se budu těšit na nějaký tvůj Tag!

      Vymazat

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.