Čtecí tipy na léto


Zdraví vás Ella!
Prázdniny jsou skoro tady a s nimi i nějaký ten volný čas na čtení. Jenže nastává oblíbené dilema knihomola. 
CO SI MÁM PŘEČÍST? 
Teď je tolik zajímavých knih, známých titulů a přitažlivých anotací. Nakonec jsem si řekla, proč je všechny nedat do kupy a udělat takový malý přehled aneb letní tipy pro vás! Můžete to brát jako inspiraci na další počtení.

Young Adult (YA)



Databáze knih:

Román

 

Databáze knih:

Thriller/Napětí


Databáze knih:

Fantasy/Sci-Fi


 Databáze knih:

Máte nějaké další tipy?

SHARE

Unknown

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 komentářů:

  1. Fangirl a Co s láskou bych si ráda koupila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co s láskou jsem viděla jako film a moc se mi líbil. Klasický děj Nicholase Sparkse :) Trošku předvídatelné, ale jinak moc hezké.

      Vymazat
  2. Dívka, která se třpytila mi snad brzy přijde jako e-kniha, už se moc těším na čtení :)
    Jinak Ostrov lhářů, Fangirl, Girl Online a Procotví mě také velmi láká :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek :) Mezi knížky, které si chci v létě přečíst určitě patří pokračování Labyrintu, Fangirl, Girl online a Ostrov lhářů :)

    OdpovědětVymazat

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.