Unboxing #2

Zdraví vás Ella!
Je tu další unboxing! Opět od MEGAKNIHY.
A co se v balíčku ukrývá?


Knížka Prozření Mary Dyerové, na kterou mě nalákala Kristý the Reader. Snad bude stát za to ;)
V balíčku taky byla záložka (těch nemám nikdy dost) a nálepka od Megaknihy.


 Úplně jsem se zamilovala do obálky. Nevypadá tajemně? 

SHARE

Unknown

Zdraví Vás Ella! Vášnivá čtenářka a malířka. Milovnice horké čokolády a nekonečných seriálů...
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 komentářů:

  1. Moc se mi líbí obálka i záložka. to vždy dávají k balíčkům záložky? Teda, já chci taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Obálka je opravdu moc hezká :) A záložka taky, už jsem ji párkrát viděla, ale osobně raději nakupuji jinde než na megaknihách...

    OdpovědětVymazat
  3. Já asi na ty skvělé záložky nemám štěstí, protože mi ještě ani jedna nepřišla. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi pekná obálka, o tejto knihe som už dlhšie rozmýšľala :) Prajem pekné čítanie :)
    Zonia's Book World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, kniha byla úžasná :) Určitě doporučuji!

      Vymazat

„Květiny a knihy jsou pro mnoho lidí právě tak nezbytné jako denní chléb.“
- Honoré De Balzac

Ella xo. Používá technologii služby Blogger.